منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

عايز اى زميل يساعدنى على هذه الكتب

كاتب الموضوعرسالة
حماده عيد محمد
مهندس جديد
مهندس جديد

Upload Photos : عايز  اى زميل  يساعدنى  على  هذه الكتب Upload

عايز  اى زميل  يساعدنى  على  هذه الكتب Empty
مُساهمةموضوع: عايز اى زميل يساعدنى على هذه الكتب   عايز  اى زميل  يساعدنى  على  هذه الكتب I_icon_minitimeالجمعة 24 يوليو - 20:41

ارجو المساعدة فى تحميل كتب الدكتورة كاميليا يوسف فى المحولات والتوافقيات والانارة والمكثفات وتحسين معامل القدرة كذلك اريد رابط لتحميل كتاب electrical power system للعلامة الهندى اوبال uppalالسلام عليكم 3

عايز اى زميل يساعدنى على هذه الكتب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عايز تاخد كورسات في برامج قواعد البيانات _ عايز تعرف أماكنها ؟ أسعارها ؟ ادخل هنا دايماً وتابعنا
» حصريا ولأول مره على منتدانا أقوى الكتب والبرامج للمهندسين المدنيين والمعماريين جميع الكتب والبرامج فى الهندسه المدنيه والمعماريه وكل ما يخص مجال البناء والتشييد فى موضوع واحد
» شرح لاستخراج نوته حسابية من SAP2000 V10 ؟؟؟؟؟؟؟كنت عايز منكم شرح لاستخراج نوته حسابية من sap2000 v10 ........ نوته يكون فيها رسومات العزوم وجداول اكسل وخلافه طبعا ... يعني عايز نوته حسابيه علشان اقدر اقدمها ... فلو سمحت المساعده
» طلبات الكتب هنا
» نكت للي عايز يغير جو