منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

موضوع هااااااااااااااااااااه عايز أعرف راسى من رجلى فيه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حماده عيد محمد
مهندس جديد
مهندس جديد

Upload Photos : موضوع  هااااااااااااااااااااه  عايز  أعرف  راسى  من رجلى  فيه Upload

موضوع  هااااااااااااااااااااه  عايز  أعرف  راسى  من رجلى  فيه Empty
مُساهمةموضوع: موضوع هااااااااااااااااااااه عايز أعرف راسى من رجلى فيه   موضوع  هااااااااااااااااااااه  عايز  أعرف  راسى  من رجلى  فيه I_icon_minitimeالجمعة 10 يوليو - 19:07

اثناء تصفحى النت " كالعادة " قلت فى بالى أدخل منتدى الكلية وكتبت عبارة "منتدى طلبة هندسة اسوان " فى جوجل وعرض لى المتصفح بعض المواقع من بينها موقع يسمى "منتدى طلبة هندسة اسوان " وهذا هو الرابط
اقتباس :
تم التعديل بواسطة PRINCESS
السبب: حذف رابط الموقع
فاذا بى ادخل على موقع يشبه منتدانا الغالى بل وبه صور لمعمل باور وواجهةمبنى الكلية "شئون العاملين" أرجو معرفة حقيقة هذا الموقع من المشرفين الافاضل دايخ دايخ دايخ دايخ علشان مبقاش دايخ وسط المنتديات
PRINCESS
مشرف عام على الأقسام ومشرفة قسم إسلاميــات وكورسات هندسيه
مشرف عام على الأقسام ومشرفة قسم إسلاميــات وكورسات هندسيه
PRINCESS

Upload Photos : موضوع  هااااااااااااااااااااه  عايز  أعرف  راسى  من رجلى  فيه Upload

موضوع  هااااااااااااااااااااه  عايز  أعرف  راسى  من رجلى  فيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع هااااااااااااااااااااه عايز أعرف راسى من رجلى فيه   موضوع  هااااااااااااااااااااه  عايز  أعرف  راسى  من رجلى  فيه I_icon_minitimeالجمعة 10 يوليو - 19:38

اولا اهلا وسهلا بحضرتك يا بشمهندس في منتدى كليتك
ومنتدي كلية هندسة أسوان هذا هو رابطه
https://asv-univ.editboard.com
وغيره من المنتديات .. لا نعلم عنها سوا انها مجرد محاولات من عدة شخصيات للتقليد او للتجديد .. الله أعلم
ولكن منتدانا هو الأساس وسيظل هكذا دائماً بإذن الله
وبعد اذنك سيتم نقل الموضوع لقسم الاستفسارات
وحذف رابط المنتدي الاخر لكي لا يكون دعاية غير مقصودة له

http://www.aswu.edu.eg

موضوع هااااااااااااااااااااه عايز أعرف راسى من رجلى فيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عايز تاخد كورسات في برامج قواعد البيانات _ عايز تعرف أماكنها ؟ أسعارها ؟ ادخل هنا دايماً وتابعنا
» °ˆ~¤ موضوع متميز ®§(§ الموضوع الأضخم على الإطلاق عن قسم كهرباء §)§® موضوع متميز ¤~ˆ°
» شرح لاستخراج نوته حسابية من SAP2000 V10 ؟؟؟؟؟؟؟كنت عايز منكم شرح لاستخراج نوته حسابية من sap2000 v10 ........ نوته يكون فيها رسومات العزوم وجداول اكسل وخلافه طبعا ... يعني عايز نوته حسابيه علشان اقدر اقدمها ... فلو سمحت المساعده
» أعرف كيف بدأ facebook (فاس بوك)؟
» أعرف شجرتك