منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةالتسجيلأحدث الصوردخول

ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا الإيطالي

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Eng_HOSSAM
مراقب عام منتدى مواضيع عامه ومشرف قسم كهرباء
مراقب عام منتدى مواضيع عامه ومشرف قسم كهرباء
Eng_HOSSAM

Upload Photos : ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي Upload
ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي 34t7kvn

ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي Empty
مُساهمةموضوع: ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا الإيطالي   ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي I_icon_minitimeالسبت 3 أكتوبر - 7:22

ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي Egypt2009_4

عبر الإعلامي الشهير سيد أبو حفيظة عن سعادته الشديدة لفوز المنتخب المصري على الإيطالي في مباراة الخميس الأول من أكتوبر بأربعة أهداف مقابل هدفين.

وقال الفنان الكوميدي أكرم حسني، وهو يجسد شخصية أبو حفيظة خلال وجوده في ملعب استاد القاهرة الخميس بعد فوز مصر في تصريح خاصه: "طبعا أنا سعيد جدا جدا .. الكشري المصري كسب البيتزا الإيطالي يا جماعة".

وتعليقا على أداء الفريق، قال أبو حفيظة: "أنا واخد على خاطري من طلعت .. لو فك الاستك اللي في شعره ممكن الأداء يبقى أظرف، وبوجي مُـشرف بعيدا عن طمطم، وعفرتو عالمي".

ولكنه أردف: " بس أنا مبسوط منهم إنهم سمعوا النصايح اللي قولتلهم عليها في المعسكر قبل أول مباراة".

ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي Egypt2009_5

وأفصح أبو حفيظة للموقع عن بعض من تلك النصائح التي وجهها لمنتخب شباب مصر، قائلاً: "المنتخب دايما بيلعب بطريقة 442، أنا قلت لهم يلعبوا المرة دي 444، هنلعب 12 بدلا من 11، 3 منهم في الجون والباقي هيقفوا صف واحد جنب بعض عند الأوت عشان مش عايز ولا كورة تطلع بره".

وتابع: "وبفكر عشان نضمن ولا جون يخش فينا هنتفق مع مجموعة من طيفة المعمار هييجوا يمحرولنا الجون وبكده نضمن إن شاء الله ولا كورة هتخش فينا".

وتابع: "وأنا مقدم طلب للفيفا ننزل مع لاعيبة مصر بس موبايلات عشان هما مش قاريين الملعب، فكل لاعيب فيهم لما يكون مقرب من خط الـ18 وعايز يباصي الكورة لزميله يديله رنة فياخد باله منه ويبص له عشان ياخدها منه".

ثم حث أبو حفيظة اللاعبين ليتابعوا نصرهم قائلاً: "أنا بحث اللاعبين وبقولهم لا بديل عن مربع الذهب، وأنا هاكون موجود في كل ماتش معاهم".

عدل سابقا من قبل Eng_HOSSAM في السبت 3 أكتوبر - 15:42 عدل 1 مرات
all star
كبير مهندسين
كبير مهندسين
all star

Upload Photos : ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي Upload
أهم مواضيعى :

مُساهمةموضوع: رد: ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا الإيطالي   ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي I_icon_minitimeالسبت 3 أكتوبر - 7:39

اقتباس :
وأفصح أبو حفيظة للموقع عن بعض من تلك النصائح التي وجهها لمنتخب شباب مصر، قائلاً: "المنتخب دايما بيلعب بطريقة 442، أنا قلت لهم يلعبوا المرة دي 444، هنلعب 12 بدلا من 11، 3 منهم في الجون والباقي هيقفوا صف واحد جنب بعض عند الأوت عشان مش عايز ولا كورة تطلع بره".

الراجل ده بيفكر كويس

ان احنا نلعب 4 4 4

عشان بالطريقه دى مش هيبقى اى خط ناقص

هههههههههه...........

لذيذ الموضوع يا اتش
http://www.engaswan.com/search.forum?search_topics=all+star
Mr_M
عضو مرشح للإشراف عن قسم إسلاميـــات
عضو مرشح للإشراف عن قسم إسلاميـــات
Mr_M

أهم مواضيعى : خيانه مشروعه

نجوووم العالم ....... وهم كتاكيييت

كاريكاتير بس خطير

ابراهيم الاسود

سؤال لكل بنت_ هل ممكن ترتبطي بشاب أصغر منك ؟؟؟

احتلال البيت الحرام عام 1980

مُساهمةموضوع: رد: ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا الإيطالي   ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي I_icon_minitimeالسبت 3 أكتوبر - 12:16

هههههههههههههههههههههه
روووعه ياجمااعه
حسين تاج الدين
عضو بدرجة مهندس إستشارى
عضو بدرجة مهندس إستشارى
حسين تاج الدين

الأوسمه : ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي 33kerkh
أهم مواضيعى :

حكمه ...

حين تفقد شيئاً يخصك . . تذكر أن كل شئ قد كان في لوحة القـدر
. . قبل أن تكون شخصا من بين ملايين البشر. . إن خسرت شيئا
. . فتذكر أنك قد كسبت أشياء . . و إن فاتك موعد
. . فتذكر أنك قد تلحق موعــداً! ! مهما كان الألم مريراً ومهما كان القادم مجهولا .
....... افتح عينك للأحلام و الطموح . . فغداً يوم جديد . . وغداً أنت شخص جديد

مُساهمةموضوع: رد: ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا الإيطالي   ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي I_icon_minitimeالسبت 3 أكتوبر - 15:36

ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي Egypt2009_5

العب يــــــــــــــــــــــــــــا حضري

ههههههههه

ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي 788300 ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي 788300

ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا  الإيطالي 700120

ابو حفيــــــــظه : الكشــــري المصــــري غلب البيتزا الإيطالي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الإيطالي كاماريللي يحرز ذهبية وزن فوق الثقيل في الملاكمة
» صحيفة الرياض السعودية : المحامي الإيطالي (مازللي) يمنع انتقال حسني عبدربه للنصر
» إنترناسيونالي يحتفل بالفوز بالدوري الإيطالي بمشاركة 10 ألاف مشجع
» إنتر ميلان يحقق فوزاً صعباً خارج أرضه بالدوري الإيطالي
» أستون فيلا الإنجليزي يفوز بكأس السلام على حساب يوفنتوس الإيطالي