منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
YeHi@$MmZ
مراقب عام منتدى أقسام الكليه ومشرف قسمى حاسبات وكورسات هندسيه
مراقب عام منتدى أقسام الكليه ومشرف قسمى حاسبات وكورسات هندسيه
YeHi@$MmZ

Upload Photos : فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى Upload

فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى Empty
مُساهمةموضوع: فيه حد في المنتدى من 3 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى   فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى I_icon_minitimeالجمعة 17 ديسمبر - 12:17

السلام عليكم /
مستغرب جداً من دفعة حاسبات السنة دى _ مالهاش أى صوت في المنتدى
ولا نعرف أى حد فيهم ...
لعل المانع خير ان شاء الله _
وانا عارف ان دى مش مشكلة حاسبات بس
عشان دلوقتى المنتدى كله راح ع الفيس بوك
والغرب أثر علينا /-
اهي دردشة وصور واشتغالات وجيمز وخلاص
مالهاش أى استفادة للأسف ......
انا بس بقول لأى حد في قسم حاسبات انه استفادته الأكبر بجد
حتكون من تجواله في حاجة مهمة ع النت وفي المنتديات
ولو حاول وشرح أى حاجة هو يعرفها أو يستفسر عن أى حاجة هو عايزها
بجد حيوسع مداركه جداً
عن نظام التعليم العقيم الجامعى _ القديم
بتاعنا / بره ( في القاهرة يعنى مارحتش بعيد قوى )
الدنيا حاجة تانى خالص ..
اتمنى حتى انى اعرف ايه المشاريع اللى نازلة السنة دى
في قسم حاسبات
وياريت لو يطلع صلاح الدين
من القسم ، ويمسك أقسام المنتدى بتاعت قسم حاسبات
اللى بقت ميتة وقديمة جداً
وبجد دة مش حيضيع له وقته ولا حاجة
دة حيخليه أحسن وأحسن
Ahmed_M
مهندس جديد
مهندس جديد

Upload Photos : فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى Upload

فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى Empty
مُساهمةموضوع: رد: فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى   فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى I_icon_minitimeالسبت 19 فبراير - 18:30

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا : احب احيى كل اعضاء المنتدى
ثانيا : انا معاك يا بشمهندس يحيى فى ان اقسام المنتدى بتاعت قسم حاسبات بقت ميتة و قديمة جدا ( انا بتصدم كل ما ادخل المنتدى و الاقى اخر مشاركة فى موضوع معين كانت سنة 2010 أو 2009 ) , و بطلب من كل طلبة قسم حاسبات و مهندسين حاسبات المتخرجين ( و ياريت المعيدين و الدكاترة كمان ) و اى حد ليه اهتمامات حاسوبية انهم يدخلوا و يشاركوا عشان نقدر نستفيد كلنا و نقدر نتابع احدث حاجة بالنسبة للتخصص بتاعنا , وانا عن نفسى محضر شوية مواضيع حنزلها فى اول فرصة .
ثالثا : عاوز اقول ان التفاعل بينا ( يعنى حد بنزل موضوع و حد يسأل و حد يجاوب ) ده حيعمل استفادة اكبر من شرح الاسطوانات أو شرح الكتب ( مع احترامى للأسطوانات و الكتب ) , ( و المهندسين اللى احتكوا بسوق العمل حيقدروا يفيدونا برضو ) .
رابعا : عاوز أأكد على كلام البشمهندس يحيى فى ان المشاركة مش حتضيع و قت حد دى بالعكس حتخليه يستفيد ( لانه بيتناقش مع ناس من كليته ( وأهل مكة أدرى بشعابها - يعنى حيقدر يستفيد لو فيه مسألة فى شيت أو سؤال خارج خارج نطاق الدراسة -)
و أخيرا : انا كنت عايز اشترك من زمان بس انت عارف يا بشمهندس يحيى تالتة حاسبات و الترم الاول بتاعها (, Java, Data Structure , signal ) و ربنا يستر فى الترم التانى .
نور الهدى
عضو مرشح للإشراف عن قسم اضحك كركر أوعى تكشر
عضو مرشح للإشراف عن قسم اضحك كركر أوعى تكشر
نور الهدى

مُساهمةموضوع: رد: فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى   فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى I_icon_minitimeالإثنين 21 فبراير - 19:38

بصراحه انا مش حاسبات انا ميكانيكا
بس انا دخلت اصلى على النبى وبدل ما
اكســــــب معلومه هكسب حسنه

فيه حد في المنتدى من 3 \ 4 حاسبات ؟؟ لو فيه يدخل ويشقر علينا ويصلى ع النبى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سجل دخولك اليومى على المنتدى بالصلاه على النبى
» تهنئة من إدارة المنتدى لحلول عيد الفطر المبارك أعادة الله علينا وعليكم بالخير والبركات
» تهنئة من إدارة المنتدى بحلول شهر رمضان المبارك أعادة الله علينا وعليكم بالخير واليمن والبركات
» تهنئة من إدارة المنتدى بحلول شهر رمضان المبارك أعادة الله علينا وعليكم بالخير واليمن والبركات
» حاسبات ومعلومات ولا هندسة حاسبات _ مقالة من جامعة بافالو _ نيويورك