منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةالتسجيلأحدث الصوردخول

ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الفنان
مهندس ممتاز
مهندس ممتاز

Upload Photos : ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Upload

ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Empty
مُساهمةموضوع: ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!!   ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! I_icon_minitimeالأربعاء 23 يناير - 23:26

اول حاجة انا عملت الموضوع ده علشان نرفه عن نفسنا شوية
بس ياريت الاولا ميخدوش على كدة يعنى وانا ربنا يقدرنى واقدر اعمل (ازاى ترفعى ضغط الولد؟)\
العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان
يلا ركز معايا.......
اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Mad
ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة [img:420d][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ترد و تقول شىء طبيعىازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Wink
لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه.......[img:420d][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Biggrin
لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Wink
(اللى مافيهمهاش يسالنى)ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Wink
لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!
- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- احمد .... ممكن لو سمحت......[img:420d][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لوميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......[img:420d][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....[img:420d][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلهاازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Mad
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)[img:420d][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Wink
لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقط السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!![img:420d][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!- لو كنت ماشى مع بنت سامرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Biggrin
لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Redface
لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Biggrin
لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة..[img:420d][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
يارب يكون الموضع عاجبكواازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! Biggrin

الموضوع المرة الجاية هيكون (ازاى البنت ترفع ضغط الولد)

علشان البنات متزعلش .....

مع تحياتى ....
الفنان
bbb
مهندس جديد
مهندس جديد

مُساهمةموضوع: رد: ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!!   ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! I_icon_minitimeالإثنين 28 يناير - 20:28

كويس خالص والله
SEWAR101
عضو بدرجة مهندس إستشارى
عضو بدرجة مهندس إستشارى
SEWAR101

مُساهمةموضوع: رد: ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!!   ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!! I_icon_minitimeالأربعاء 30 يناير - 4:08

cool
بيضحك2 بيضحك2 بيضحك2 بيضحك2
بجد مش عارف اقوللك ايه وللا بي.....!!
بس الموضوع حلو اوي لدرجة انه لزق المنتدى والنمل هايتلم كمان شوية......!!
سلام يا فنان

https://asv-univ.editboard.com

ازاى الولد يرفع ضغط البنت؟!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» البنت احسن ولا الولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» البنت أكثر وفاء من الولد ,,,,!!!!
» ايهما اوفى البنت او الولد؟؟
» الفرق بين مكتب البنت ومكتب الولد
» اسكتوا ... البنت طلعت افضل من الولد