منتدى طلبة كلية الهندسه بأسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةالتسجيلأحدث الصوردخول

أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!

الشيمـــاء
kemony
الحبار
marawan elkhateb
free ray
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
free ray
كبير مهندسين
كبير مهندسين
free ray

Upload Photos : أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! Upload

أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! Empty
مُساهمةموضوع: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 3:25

بسم الله
الموضوع عباره عن عدة اسئله من خلالها تحدد انك متعلق بالمنتدى و اعضاء المنتدى ولا لأ...

1- دخولك للمنتدى...

أ- يوميا
ب- اسبوعيا
ج- اذا شعرت بالملل
د- نادرا

2- عدد المنتديات اللي تكتب فيها

أ- منتدى واحد فقط
ب- اقل من ثلاث منتديات بالاضافه الى هذا المنتدى
ج- من 3 الى 6 منتديات
د- ولا منتدى

3 - كم شخص من المنتدى تعرفه عن قريب (الماسنجر- رسائل خاصه- جوال....الخ)

أ- ولا شخص
ب- لايتجاوزون 3 اشخاص
ج- من 3 الى 6 اشخاص
د- اكثر من 6 اشخاص

4 - هل ...

أ- مواضيعك اكثر من ردودك
ب- ردودك اكثر من مواضيعك
ج- تقرأمن دون المشاركة بالردود والمواضيع
د- لست متأكدا

5- ردودك على المواضيع ...

أ- ارد على كل المواضيع
ب- ارد على كل مااستطعت من المواضيع
ج- ارد على المواضيع التي تحيز اعجابي فقط
د- ردودي على المواضيع نادره

6- لماذا اخترت هذا المنتدى ؟

أ- لشعوري بنجاح المنتدى ورقيه
ب- للتطوير من شخصيتي واكتساب المعارف العامة
ج- بسبب معرفتي لاكثر من عضو
د- للتخلص من أوقات الفراغ

7 - هل حصلت لك مشكله مع احد اعضاء المنتدى ....

أ- حصلت مشكله ولم تزل قائمه
ب- حصلت مشكله وانحلت
ج- حصلت مشكله وتعرضت للايقاف بسببها وعدت من جديد
د- لم تحصل مشكله

8- اذا فتحت الانترنت واردت ان تدخل المنتدى ....

أ- تفتح مواقعك الاعتياديه بالاضافه الى المنتدى
ب- تفتح صفحة المنتدى فقط.
ج- تفتح صفحة أكثر من منتدى
د- تفتح الماسنجر والمنتدى والكثير من المواقع

الان

لكل أجابة (أ)5 نقاط-ولكل أجابة (ب)4نقاط-ولكل أجابة (ج)3 نقاط-ولكل أجابة (د)2نقطتين

اذا كانت ...

من 27 الى 30

فأنت شخص متعلق بالمنتدى كثيرا ومن الممكن ان تأخر الكثير من اعمالك لاجله وعلاقاتك بأعضائه كثيره وهذا يدل على انك محبوب لاعضاء المنتدى وكثرة ردودك على مواضيع الاعضاء فإنما تدل على حبك لهم وترى اعضاء المنتدى الترفيهي كأنهم اخوان لك وتبتعد عن الوقوع في المشاكل معهم لكي لا تخسرهم اصدقاء لك ولكن انتبه ان حولك الكثير من الاهتمامات الاخرى .

من20 الى 27

انت تحب المنتدى متمسك به لكن لديك اهتمامات اكثر منه فتدخله لتقضي اوقات فراغك ولا يلهيك عن اشغالك الاخرى وعلاقتك معهم طيبه لكن من الممكن ان تجعلها تصل الى الأفضل , ردودك متوسطه تقريبا ودخولك للمنتدى للتسليه من الممكن ان تقع في مشكله لكنك تعرف طريقة حلها .

من 15 الى 20

لاتفضل المنتدى فلديك ماهو افضل منه ولعل دخولك اليه هو السبب المهم في ذلك , لاتستحي ان تتعارف على من تريد من الاعضاء وكن صاحب المبادره في ذلك , حدد المنتدى الاحب اليك فهذا يؤثر على مشاركاتك بالمنتديات انت مهدد بخسارة الكثير من الاصدقاء هنا .

اقل من 15

انت لاتحب المنتدى تقريبا لاتدري ماهو ميولك بين المنتديات فكل مره تذهب الى منتدى لا تجد رغبتك فيه ليس لديك اصدقاء بالمنتدى ولعل اسلوبك هو السبب في ذلك من الممكن ان تحصل هناك مشاكل بينك وبين احد الاعضاء فانتبه لذلك عليك ان تكثر من مشاركاتك وتغير اسلوبك وتحدد ميولك

ياريت تكون إجابتك بكل أمانة
منقول2
marawan elkhateb
عضو بدرجة مهندس إستشارى
عضو بدرجة مهندس إستشارى
marawan elkhateb

Upload Photos : أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! Upload

أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 4:09

الحمد لله انا حصلت علي 28 نقطة
شكرا على الموضوع الممتع ده
http://maro-elkhateb.yoo7.com
الحبار
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
الحبار

أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! 30u3a1djpgcopy
أهم مواضيعى :

مُساهمةموضوع: رد: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 4:25

اقتباس :
1- دخولك للمنتدى...
الحمد لله يوميا ومن زمان من ساعة مفتحوه ما عدا ظروف السفر وظروف تانيه بس قليله.

اقتباس :
بطلت أكتب فى أى منتدى لأنى صاحب بالين كداب بصراحه غير كده برتاح هنا
لأنى بحس إنى قاعد فى البيت بتاعنا.

اقتباس :

مش كتير يعنى بتاع ألف بس!!!
بس كله زمايلى يعنى.

اقتباس :
ب- ردودك اكثر من مواضيعك
اه برد أكتر علشان أشجع الناس ونوع من الموده برضو والموضوع الحلو بحب
أرد فيه ومفيش وقت أكبر للمواضيع.

اقتباس :

بحاول أرد على كل حاجه لو كانوا قليلين بس أهم حاجه لازم أقرى كل حاجه بالنقط
وبكل حاجه لازم وساعات بكسل أرد لما تبقى الحكايه كبيره.

اقتباس :

يعنى أهو الواحد على الأقل بيكسب كام حسنه يوميا من تداول المعلومات والثقافات
والمواضيع الدينيه والعلميه وانا بحاول أرابى الحسنات دى وبحاول أضم الناس
معايا دون أن يشعروا لمشروع ربا الحسنات العملاق ده.

اقتباس :

كتييييييييييييييير الحمد لله ولكن أخيرا بتتحل بفضل من الله.

اقتباس :

والله أنا بفتح الإميل الياهو "متسجل الباسوورد والاسم فيه" والمنتدى متسجل فى المفضل
واللى يفتح فيهم الأول على حسب سرعة النت والظروف وبعدين تصفح لكام موقع كده
بحبهم.

أخيرا أنا بحب المنتدى دون مقاييس أو دلائل وللأسف دول اكتر من تلاتين نقطه يعنى
خرجت بره المقياس يا ريت تحطيلنا خاصه.

وشكرا على الموضوع يا بشمهندسه
https://asv-univ.editboard.com/index.htm
kemony
كبير مهندسين
كبير مهندسين
kemony

مُساهمةموضوع: رد: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 9:32

اقتباس :

فأنت شخص متعلق بالمنتدى كثيرا ومن الممكن ان تأخر الكثير من اعمالك لاجله وعلاقاتك بأعضائه كثيره وهذا يدل على انك محبوب لاعضاء المنتدى وكثرة ردودك على مواضيع الاعضاء فإنما تدل على حبك لهم وترى اعضاء المنتدى الترفيهي كأنهم اخوان لك وتبتعد عن الوقوع في المشاكل معهم لكي لا تخسرهم اصدقاء لك ولكن انتبه ان حولك الكثير من الاهتمامات الاخرى .

هو كدة بالظبط

شكرااااااااا free ray على الموضوع الجميل ده...بس ده مش جديد عليكي
مواضيعك كلها رااااااااااااااائعة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
http://www.engaswan.com/index.htm
الشيمـــاء
عضو مرشح للإشراف عن قسم الأدب والشعر
عضو مرشح للإشراف عن قسم الأدب والشعر
الشيمـــاء

أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! 2je8zk
أهم مواضيعى :

مُساهمةموضوع: رد: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 15:25

'طاب أنا حصلت على 32 نقطة

ايه تصنيفى بقى

موضوع جميييل free ray
miss_esadora
عضو بدرجة مهندس إستشارى
عضو بدرجة مهندس إستشارى
miss_esadora

مُساهمةموضوع: رد: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 17:48

انا حصلت علي 35
بيرقص
ENG_GODZELA
مشرف مرشح لمنصب مشرف عام
مشرف مرشح  لمنصب مشرف عام
ENG_GODZELA

مُساهمةموضوع: رد: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 18:47

اقتباس :
1- دخولك للمنتدى...
أ- يوميا

أ- منتدى واحد فقط

د- اكثر من 6 اشخاص
4 - هل ...
أ- مواضيعك اكثر من ردودك

ج- ارد على المواضيع التي تحيز اعجابي فقط

أ- لشعوري بنجاح المنتدى ورقيه

ب- حصلت مشكله وانحلت
د- تفتح الماسنجر والمنتدى والكثير من المواقع

26من20 الى 27

انت تحب المنتدى متمسك به لكن لديك اهتمامات اكثر منه فتدخله لتقضي اوقات فراغك ولا يلهيك عن اشغالك الاخرى وعلاقتك معهم طيبه لكن من الممكن ان تجعلها تصل الى الأفضل , ردودك متوسطه تقريبا ودخولك للمنتدى للتسليه من الممكن ان تقع في مشكله لكنك تعرف طريقة حلها .

http://WWW.ISLAM2ALL.COM
عبير رمضان
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
عبير رمضان

أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! Mvj7fm

مُساهمةموضوع: رد: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالأربعاء 1 يوليو - 0:42

عدد النقاط = 31
شكراً يا بشمهندسه علي هذا الموضوع الجميل
free_matrex2010
عضو بدرجة مهندس إستشارى
عضو بدرجة مهندس إستشارى
free_matrex2010

مُساهمةموضوع: رد: أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!   أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!! I_icon_minitimeالأربعاء 1 يوليو - 15:17

انا حصلت على 30

حتدونى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يا رب غساله ام زراير
شكرا على الموضوع الرائع

أنت متعلق بالمنتدي وبتحبه ولا متعرفش ..........لو عايز تعرف مدي تعلقك بالمنتدي إدخل وهتعرف !!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو مش عايز تعطش في رمضان .......... إدخل وهتعرف
» هل أنت رجل جذاب.... إدخل وهتعرف؟
» لو عايز تعرف معني توقيعي ادخل هنا
» لو عايز تعرف تحضر أرواح؟؟؟؟؟ ادخل وشوف الطريقة
» عايز تعرف ترتيبك بين الاغنياء